poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Ogłoszenia parafialne

OGŁOSZENIA PARAFIALNE

1. W związku z tym, że został nam tylko tydzień wolności, to wiadomo, że rozdziały będą pojawiać się rzadziej [ zresztą, teraz tak jest.. ], 2-3 w miesiącu [ czasem może nawet 4 ] przez moje przygotowania do konkursu.
2. Informuję, iż, że, aż - rozdział powinien się pojawić do końca tego tygodnia, może nawet wcześniej.. ;>
3. Zastanawiam się nad dodaniem rozdziałowego bonusu.. Mam jakiś pomysł na to, ale Wam go nie zdradzę na razie. ;D
4. Dziękuję wszystkim za te 4 tys. , nawet 4,1 tys. wejść. :D I również dziękuję za wierne komentowanie rozdziałów. ♥ Naprawdę to podnosi na duchu i wszelka pomoc z Waszej strony.. ♥
W nagrodę łapcie ciekawy filmik ze Slashem. :D I serio, zazdroszczę Slashowi takiej dupy. ;/

Jeszcze raz - dzięki za wszystko! ♥

P.S. Zaczęłam pisać nowe opowiadanie, ofc. też Gunsi w roli głównej, ale na obecną chwilę go nie udostępnię. Chyba, że tak bardzo go chcecie, to wtedy się zastanowię. c: Oczywiście, aktualne opowiadanie kontynuować będę. c: To jak? c:

11 komentarzy:

  1. Spoko, rozumiem. Szkoda, to zmora każdego blogowego pisarza. haha. No ale cieszę się, ze nie konczysz calkiem z pisaniem i będziesz dalej prowadziła bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja podobnie jak Rose powyżej, cieszę się, że nie kończysz pisania, ale i jednocześnie smucę, że tak rzadko coś nowego dodawać będziesz :<
    Możliwe, że nie przeżyję bez Twego opowiadania D:
    Slaaaaaaash *___________* no tyłeczek ma zajebisty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na kolejny rozdział na http://xxlittle-xdiffrent-fckn-gnr.blogspot.com/ xD

      Usuń
    2. Zapraszam do mnie na 68. rozdział xD http://xxlittle-xdiffrent-fckn-gnr.blogspot.com/2012/08/rozdzia-68.html

      Usuń
    3. Serdecznie zapraszam na kolejny rozdział na xxlittle-xdiffrent-fckn-gnr.blogspot.com/2012/08/rozdzia-67.html ;)
      A i daj znać, czy mam dalej powiadamiać, bo już sama nie wiem xD

      Usuń
  3. nowy rozdział : http://get-in-the-ring-motherfucker.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nowy rozdział, nowego opowiadania ;)
    http://nightrain-to-sunset-strip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Lost in own world nowy rozdział ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nowy rozdział: http://nightrain-to-sunset-strip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://myhistory-gunsnroses.blogspot.com/ - nowy zapraszam ; >

    OdpowiedzUsuń
  8. CO JA BEDĘ CZYTAĆ :C? GŁUPIA SZKOŁA!

    OdpowiedzUsuń